maanantai 14. marraskuuta 2011

pledge

Koska mulla ei ihan oikeesti ole mitään ihmeellistä sanottavaa, laitanpa parit musavideot tähän teidän iloksi tai inhoksi.


♥ rakkausrakkaus. 
Gazen Toxic on muutenkin tosi jees, vaikka tää Pledge menee kyllä biiseistä siltikin varmaan ykköseks edelleen... :--D 



Suht uus löytö, mut ehdin jo tilaamaan näiden PROGRESS-levynkin cdjapanista. Taka ja Masato on uh.




Squall on ehdottomasti yks kauneimmista ja rakkaimmista biiseistä.

Tärkein, rakkain, ihanin. D'espairsRay.
♥ Saatan usein vieläkin saada itkuporu-kohtauksia kun kuuntelen Despaa itekseni. Mielettömän tärkeä bändi mulle, inspiroija. Hizumi on muutenkin mun idoli.

Ja sori, mulla ei tosiaan oo mitään kauheen ihmeellistä! Oon roolipelannu paria tosi kivaa peliä... :--D Viime viikolla tiistaina kävin muuten ekalla laulutunnilla, huomenna tiistaina olis neljältä luvassa toinen! Odotan ihan mielenkiinnolla et minkä biisin se on valinnu.

Yritän tsemppailla ja ottaa kuvia, mut aina sillon ku kameraa eniten kaipailis niin sitä ei tietenkään ole. Esimerkiks tänään illalla yheksältä kun olin koiran kanssa meidän lähikentällä ja taivas oli aivan mielettömän kaunis. Pilvetön ja tähdet sekä kuu loisti niin kirkkaina.

Eipä mulla sitten muuta!

1 kommentti: