tiistai 13. joulukuuta 2011

Mulla on taas vaihteeksi vähän hukassa oleva olo. Kun en jaksa tehdä oikein mitään, kaikki tuntuu kauhean vaivalloiselta. En keksi mitä musiikkia haluaisin kuunnella, mitä haluan pistää päälle tai miltä ylipäätään näyttää... En oikein keksi suuntaa mihin haluan mennä.

I am nothing. I’m like someone who’s been thrown into the ocean at night, floating all alone. I reach out, but no one is there. I call out, but no one answers. I have no connection to anything.
Haruki Murakami



Haluun näyttää tolta. ,_,

Ulkonäkö ahdistaa.

Oon tosin saanu kirjotettua alotetusta ficistä melkein kaks osaa, sivuja on tällä hetkellä 11 ja sanoja yli 3500. Kirjoitan aika hitaalla tahdilla mutta oon sitä mieltä että se on parempi kuin ei mitään... Usein ficcien kirjoittaminen jotenkin kumman syystä jää mulla kesken. Oon kans lueskellut englanninkielisiä viime aikoina aika paljon.

PS. Vaidoin vähän blogin ulkoasua. Miltä näyttää?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti