perjantai 6. tammikuuta 2012






Joulu ja uusi vuosi tuli ja meni. En tehnyt mitään kummallista, joulun vietin äidin luona ja uuden vuoden olin mummolassa oman koiran ja hoitokoiran kanssa. Nyt oon taas kotona.

Tuntuu, että aika kuluu liian nopeasti. On jo kuudes päivä tammikuuta. Jotenkin pelkään että aika vaan hurahtaa ohi enkä oikeasti pysy mukana. Kuten ihmiset sanoo, kyllä sitä aikaa on. Mä oon päättäny että tää vuosi tulee olemaan mulle tärkeä. En tiedä, mitä tapahtuu. Mutta haluan muuttua, haluan uskaltaa lähteä mukaan asioihin joita oon halunnu tehdä jo pitkään. Yksikin asia jännittää mua ihan hirveesti - mutta ajattelin silti, että yrittäisin uskaltaa.

Yritän olla iloisempi, se on yksi asia jossa aion muuttua. Ei se helppoa ole, mutta aion yrittää. Se on totta, että kun hymyilee vähänkin, tulee parempi olo. Ehkä pitää vaan uskaltaa antaa niiden hymyjen tulla.

It's almost fifth day of the month and it feels like time goes too fast. People say to me, that I have time to do, I'm young, but very often I feel like I'm going to miss it all. I've made a decision - this year is going to be important to me. I am going to do things I've wanted to do a long time already. It's time to say to myself; I can do it. I'm gonna be scared, things gonna feel shitty, but I'm really trying to go forward with myself, with my feelings. I try to be me and do things I really want.

1 kommentti: